update 33 happy in Bir

14 maart 2013 - Baijnath, India

It feels good, so good! Ik ben er gewoon opgewonden van! Vanaf het moment dat ik gisterochtend in alle vroegte in Dharamsala uit de bus gegooid werd tot nu in mijn luxe hotelkamertje in Bir is mijn stemming opperbest. Goede gevoelskeus dus om naar het noorden te vertrekken. De heerlijke koele/koude lucht, het prachtige uitzicht op de bergen, het stomtoevallige weerzien met de Italiaanse Marta (die ik ken uit de ashram in het zuiden) en de gezellige dag die daarop volgde, mijn dagelijkse theetje in een superkleine teastall, de yogaklas, mijn riante plaatsje helemaal voorin de bus, mijn nieuwe, vrolijke warme kleren, de overheerlijke porridge met banaan en honing, mijn luxe hotelkamer met wifi, O Aleph van Coelho, het gezellige diner met 2 retreatgangers, Agnes Obel op de I-pod. Ook al is het buiten guur en regenachtig, is de stroom een paar uur uitgevallen(daar gaat je gratis wifi) en ben ik ietwat huiverig of ik het straks in een tent wel warm zal hebben. Ik heb er ongelooflijk veel zin in. Dat wil ik eigenlijk van de daken schreeuwen, maar dat kan dus niet, want ik moet in stilte zijn. Alhoewel het retreat is nog niet begonnen.... Nee, het is middernacht en er heerst hier al een totale stilte, dus laat ik die vooral niet verstoren. Silentio sil vous plait, jubelt mijn hart.

1. Paul:
    Geniet er van!
  2. Ivonne:
    14 maart 2013
    Wow, dat is gaaf een jubelende Tinus met een stilte uit t hart! Heb het heel fijn!!!!
  3. Andere broertje:
    Happy Bir-day to you, happy Bir-day to you,
    Happy Bir-day dear Tinus,
    Happy Bir-day to you!
    :D
  4. Roelhend:
    14 maart 2013
    Jeeeuuuuhhhh! Wij voelen ons fijn omdat jij je fijn voelt! Ondanks dat het hier baggerweer is, krijg ook ik ook een warm gevoel van binnen!
    Zet m op Tinus! Geniet!
    Xxx
  5. Tijs:
    14 maart 2013
    Kijk uit Martine. Je bent al bijna 1000 kilometer dichterbij Nederland gekomen de laatste 5 maanden.
    Geniet ervan en kijk uit voor de Bhagwan (2 interpretatie mogelijk).
  6. Marleen:
    15 maart 2013
    hihi, wat heerlijk om dit te lezen :-D
    Fijn dat je jouw gevoel gevolgd hebt en het zo lekker uitpakt
    Het is je gegund, blijf genieten!
    kussen van de ankersteeg
  7. Marijke:
    19 maart 2013
    Hoi, ja ik zag je linkje... dit is werkelijk een droomtijd die je daar hebt. Heerlijk ik voel de rust in de drukte hier.
    groetjes Marijke